ماساژ برای دیسک

ماساژ برای دیسک (روش درمانی 1403) + قیمت

ماساژ برای دیسک

دیسک کمر و گردن یکی از بارزترین و پرتکرارترین مشکلات مردمان امروز است که معمولا به دلیل اشتباه نشستن‌های زیاد و عدم فعالیت اصولی به وجود می‌آیند. برای درمان این معضل می‌توان از ماساژ برای دیسک در کنار روش‌های تخصصی دیگر کمک گرفت تا مکملی باشد برای بهبودی سریع‌تر.

دریافت توضیحات دقیق درباره ماساژ برای دیسک در مرکز میس کرج از طریق تماس با شماره‌ زیر:
0912-2648674

آموزش ماساژ در کرج

یکی از اصلی‌ترین خدمات ارائه شده در آکادمی میس، آموزش ماساژ دیسک کمر در کرج توسط اساتید معتبر و باتجربه است ولی غیر از این، انجام خدماتی جهت بهبود وضعیت مراجعین نظیر ماساژ برای پارگی دیسک کمر ، آموزش ماساژ برای دیسک گردن و سایر اقدامات به دست همین اساتید نیز در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

ماساژ برای دیسک و درمان قطعی آن کافی نیست بلکه نقش مکملی برای درمان اصولی و تخصصی تحت نظر پزشک دارد.

ماساژ برای دیسک و درمان قطعی آن کافی نیست بلکه نقش مکملی برای درمان اصولی و تخصصی تحت نظر پزشک دارد.ماساژ برای دیسک و درمان قطعی آن کافی نیست بلکه نقش مکملی برای درمان اصولی و تخصصی تحت نظر پزشک دارد.

آیا ماساژ برای دیسک کمر خوب است؟

در پاسخ به سوال ماساژ برای دیسک کمر خوبه باید گفت که بله. و می‌تواند در جهت درمان حدودی آن به عنوان مکمل، مفید و مؤثر واقع شود ولی زمانی نتیجه خوب به بار می‌نشاند که برای انجام این کار حتما به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید و ماسورهای حرفه‌ای و متخصص کار را انجام دهند.

در شرایطی غیر از این، احتمال بروز خطرات شدیدتر بالا می‌رود زیرا کوچک‌ترین خطایی ممکن است نقاط حساسی را تحریک کند و در نتیجه، بهبودی از این طریق حاصل نشود.

آیا ماساژ برای دیسک کمر خوب است؟ بله در شرایطی که نزد متخصصین و در یک مرکز تخصصی انجام شود.

آیا ماساژ برای دیسک کمر خوب است؟ بله در شرایطی که نزد متخصصین و در یک مرکز تخصصی انجام شود.

بهترین ماساژ برای دیسک کمر کدام ماساژ است؟

این که کدام نوع ماساژ درمانی برای دیسک کمر بهتر و مناسب‌تر است را متخصصین باید با معاینه بدن، تشخیص نوع مشکل و همچنین آگاهی نسبت به تاثیرات هر گونه‌ای از ماساژ، معین و تجویز نماید.

خیلی از ماسورهای حرفه‌ای می‌گویند ماساژ کف پا برای دیسک کمر خوب است، برخی دیگر بر این باور هستند که ماساژ ستون فقرات برای دیسک کمر بهتر است، برخی دیگر نیز ماساژهای سوئدی، دیپ تیشو و سنگ گرم را ترجیح می‌دهند ولی تشخیص بهترین مورد، پس از شناخت بدن هر فرد صورت خواهد گرفت.

ماساژ پا، ستون فقرات، سوئدی، دیپ تیشو، سنگ داغ و خیلی موارد دیگر توسط برخی از متخصصین تشخیص داده شده اند که تاثیرات مثبتی خواهند گذاشت.

ماساژ پا، ستون فقرات، سوئدی، دیپ تیشو، سنگ داغ و خیلی موارد دیگر توسط برخی از متخصصین تشخیص داده شده اند که تاثیرات مثبتی خواهند گذاشت.

ماساژ درمانی برای دیسک گردن ، فواید و عوارض آن چیست؟

بسیاری از افراد هستند که می‌گویند ماساژ برای درمان دیسک گردن کافی است ولی اینطور نمی‌باشد. قطعا برای درمان اصولی و ریشه‌ای باید به متخصصین و جراحان این زمینه مراجعه نمایید ولی ماساژ می‌تواند در کنار آن‌ها طبق دستور پزشک مورد نظر، تکمیل کننده مسیر درمانی باشد.

در صورتی که ماساژ را از افراد غیر متخصص و فاقد تجربه کاری دریافت کنید، ممکن است نشانه‌هایی از فشارهای زیاد و غیر حرفه‌ای نظیر کبود شدن، افزایش درد، گیج رفتن سر، متورم و ملتهب شدن را شاهد باشید.

در حالی که با قرار گرفتن زیر نظر متخصص و اخذ خدمات ماساژ از ماسورهای معتبر، این ماساژ به شما کمک می‌کند گردش خون مناسبی داشته باشید، دردهای‌تان کاهش یابد، روند بهبودی‌تان زودتر طی شود و در نهایت به نتیجه مطلوب برسید.

ماساژ درمانی برای دیسک گردن زمانی تاثیر مثبت می‌گذارد که توسط ماسور حرفه‌ای انجام شود. در صورت قرار گرفتن زیر دست افراد تازه کار ممکن است خطرات بیشتری رخ دهد و کبودی، ورم، درد نشان داده شود.

ماساژ درمانی برای دیسک گردن زمانی تاثیر مثبت می‌گذارد که توسط ماسور حرفه‌ای انجام شود. در صورت قرار گرفتن زیر دست افراد تازه کار ممکن است خطرات بیشتری رخ دهد و کبودی، ورم، درد نشان داده شود.

قیمت ماساژ برای دیسک در کرج

هزینه خدمات با توجه به نوع ماساژ برای دیسک کمر و سیاتیک ، مدت زمان دریافت خدمات، وسایل استفاده شده، مرکز مورد نظر و موارد تاثیرگذار دیگر مشخص می‌شود. در مرکز میس، قیمت ماساژ برای دیسک به صورت زیر تعیین شده است:

  1. ماساژ سوئدی: 300.000 تومان برای هر نیم ساعت دریافت خدمات.
  2. ماساژ هات استون (سنگ داغ): 800.000 تومان به ازای هر یک ساعت ماساژ.
  3. ماساژ پا: 200.000 تومان برای هر 30 دقیقه ماساژ.

جهت کسب اطلاعات دقیق درباره قیمت و هر موضوع دیگری در حیطه ماساژ می‌توانید به طور حضوری با متخصصین میس در ارتباط باشید:
گلشهر، بلوار شمس، ابتدای پونه شرقی، ساختمان میلاد، پلاک 24، طبقه سوم، واحد چهارم.
شماره تماس: 34244333-026

سوال متداول درباره ماساژ درمانی برای دیسک

مناسبترین روغن ماساژ برای دیسک گردن کدام روغن است؟

بعضی از متخصصین و ماسورهای باتجربه می‌گویند یکی از بهترین موارد به عنوان روغن ماساژ کمر درد ، روغن گیاه اسطوخودوس است که به خاطر کاهنده التهاب بودن و کمک به کم شدن میزان درد، نقش مؤثری خواهد گذاشت.

هزینه‌های مربوط به ماساژ برای دیسک کمر و گردن بستگی به عوامل مختلفی دارد ولی حدودا از 200.000 تا 800.000 تومان است.

هزینه‌های مربوط به ماساژ برای دیسک کمر و گردن بستگی به عوامل مختلفی دارد ولی حدودا از 200.000 تا 800.000 تومان است.

ماساژ درمانی برای دیسک کمر چقدر تاثیر دارد؟

میزان تاثیر ماساژ برای دیسک به ماسور مورد نظر و مرکزی که به آن مراجعه می‌نمایید بستگی دارد. اگر در یک مرکز معتبر و زیر نظر متخصصین مجرب انجام دهید، به احتمال زیاد تاثیرات شگرفی خواهید دید ولی اگر خود را به دست هر ماسور ناآگاه و غیر قابل اعتمادی بسپارید، ممکن است هیچ تاثیری نبینید و یا تاثیرات منفی را در خود بیابید.

خیلی از افراد می‌پرسند که ” آیا ماساژ کمر طب سنتی به حساب می آید؟ ” در پاسخ جا دارد بگوییم بله یکی از اقداماتی که در طب سنتی از قدیم الایام توسط بو علی سینا نیز توصیه می‌شده است، ماساژ بوده که در دستورات متخصصین طب سنتی قرار می‌گرفته و هنوز هم جزو روش‌های درمانی پر طرفدار در این حوزه است.

آیا مقاله ماساژ برای دیسک (روش درمانی 1403) + قیمت مفید بود؟
اماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

درباره میس

آموزشگاه ماساژ میس، مکانی تخصصی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ماساژ حرفه‌ای زیر نظر برترین اساتید این حرفه با سال ها تجربه آموزشی است.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مادی و معنوی برای آموزشگاه ماساژ میس (ماساژ ایران سلامت) محفوظ است