قیمت ماساژ در کرج

قیمت ماساژ در کرج (بهترین خدمات) + آدرس و تلفن

قیمت ماساژ در کرج

عوامل مختلفی نظیر مدت زمان، تخصص ماسور، کیفیت وسایل و سایر موارد دست به دست هم می‌دهند تا در نهایت قیمت ماساژ در کرج مشخص شود. هرچه میزان حرفه‌ای بودن پرسنل و کیفیت امکانات ارائه شده بیشتر باشد، هزینه نیز به همان میزان بالاتر خواهد رفت ولی دریافت بهترین نتایج، ارزشش را دارد.

جهت دریافت اطلاعات اختصاصی درباره خدمات ماساژ در کرج با شماره زیر تماس حاصل نمایید :
0912-2648674

آموزشگاه ماساژ در کرج

مرکز میس یکی از ارائه دهندگان خدمات ماساژ حرفه‌ای و اصولی در کنار آموزش تخصصی این حوزه می‌باشد و از همین طریق توانسته است مراجعین بسیار زیادی را از درد و ناراحتی رها سازد.

قیمت ماساز در کرج (مرکز میس) بستگی به عوامل مختلفی دارد ولی بین 300.000 تا 950.000 تومان است.

قیمت ماساز در کرج (مرکز میس) بستگی به عوامل مختلفی دارد ولی بین 300.000 تا 950.000 تومان است.

قیمت هر نوع ماساژ در کرج چقدر است؟

هزینه انجام انواع مختلف ماساژ در مرکز میس به صورت زیر است:

  1. ماساژ بدن با روغن‌های معطر (نیم ساعت) 300.000 تومان.
  2. ماساژ بدن با شمع‌های مخصوص (یک ساعت) 700.000 تومان.
  3. ماساژ بدن به همراه سنگ داغ (یک ساعت) 800.000 تومان.
  4. ماساژ تایلندی (یک ساعت) 950.000 تومان.
  5. ماساژ گردن، کتف و شانه (نیم ساعت) 200.000 تومان.
  6. ماساژ ملایم به همراه حرکات کششی (یک ساعت) 700.000 تومان.

قیمت هر نوع ماساژ در کرج وابسته به میزان زمانی که ماسور می‌گذارد، وسایلی که استفاده می‌کند، میزان دقتی که هر نوع ماساژ دارد و سایر موارد است.

ارقامی که در این لیست آمده است، مختص قیمت ماساژ در کرج (مرکز میس) می‌باشد و ممکن است این قیمت ها در سایر مراکز متفاوت باشد.

آیا خدمات ماساژ برای آقایان نیز انجام میشود؟

مرکز ماساژ میس صرفا خدمات و امکانات خود را برای بانوان ارائه می‌دهد و سعی دارد با انجام درست تکنیک‌های ماساژ، بسیاری از مشکلات جسمی و ذهنی آن‌ها را کاهش دهد.

بی شک مراکزی هستند که آماده ارائه خدمات ماساژ برای آقایان نیز باشند. از آن‌جایی که این کار مزایای بسیار زیادی برای سلامتی دارد، پیشنهاد می‌شود حتما بهترین مرکز را پدا کرده و از امکانات آن‌ها به خوبی استفاده کنید.

مرکز ماساژ میس صرفا خدمات خود را به خانم‌ها ارائه می‌دهد و هیچ نوعی از ماساژ (سوئدی، شیاتسو، لاغری و سایر) را برای آقایان انجام نمیدهد.

مرکز ماساژ میس صرفا خدمات خود را به خانم‌ها ارائه می‌دهد و هیچ نوعی از ماساژ (سوئدی، شیاتسو، لاغری و سایر) را برای آقایان انجام نمیدهد.

آدرس ماساژور خانم در کرج برای بانوان کجاست؟

آدرس مرکز ماساژ برای بانوان:
کرج، بلوار شمس، ابتدای بلوار پونه شرقی، ساختمان میلاد، پلاک ۲۴، طبقه ۳، واحد ۴.

برترین ماساژور خانم در کرج برای بانوان به همراه مدارک معتبر این رشته و دارای تخصص بسیار بالا در حد تدریس اصولی به هنرجویان، در مرکز میس مشغول فعالیت جدی و حرفه‌ای می‌باشد و هزینه آن جزو به‌صرفه‌ترین میزان قیمت ماساژ در کرج است.

آیا خدمت ماساژ در منزل (کرج) نیز ارائه میشود؟

خیر مرکز ماساژ میس خدمات خود را فقط در همان کلینیک ارائه می‌دهد زیرا حضور فرد در محیطی آرام و مخصوص ماساژ، از نظر ذهنی او را برای دریافت آن آماده می‌کند و تاثیر بیشتری خواهد گرفت. ممکن است این میزان تاثیرگذاری هنگام گرفتن ماساژ در منزل وجود نداشته باشد.

غیر از این، بسیاری از وسایل مورد نیاز برای انجام ماساژ نظیر سنگ داغ، کمپرس گیاهی، شمع‌های مخصوص، روغن‌های ویژه و سایر موارد در مرکز مورد نظر وجود دارد.

مرکز میس با ارائه خدمات باکیفیت و استفاده از تجهیزات سطح بالا، انجام ماساژ به طور اساسی و درست، مشاوره و تشخیص دردها و بسیاری از امکانات دیگر، به تمامی بانوان کمک می‌کند سلامتی را به بدن‌شان بازگردانند.

مرکز ماساژ میس هیچ یک از خدمات خود را خارج از کلینیک انجام نمی‌دهد.

مرکز ماساژ میس هیچ یک از خدمات خود را خارج از کلینیک انجام نمی‌دهد.

قیمت ماساژ لاغری در کرج چگونه است؟

توجه داشته باشید که قیمت ماساژ در کرج با توجه به قوانین و دستورات هر مرکز، متفاوت می‌باشد.. علاوه بر این، قیمت ماساژ لاغری در کرج با توجه به وزن، مدت زمان مورد نیاز برای انجام آن، وسایل لازم و بسیاری از موارد دیگر متغیر خواهد بود.

برای دریافت دقیق‌ترین قیمت ماساژ در کرج ، با شماره‌ی زیر تماس بگیرید:
02634244333

آیا مقاله قیمت ماساژ در کرج (بهترین خدمات) + آدرس و تلفن مفید بود؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه انواع ماساژ و تاثیرگذاری آن بر سلامت هستیم.

درباره میس

آموزشگاه ماساژ میس، مکانی تخصصی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ماساژ حرفه‌ای زیر نظر برترین اساتید این حرفه با سال ها تجربه آموزشی است.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مادی و معنوی برای آموزشگاه ماساژ میس (ماساژ ایران سلامت) محفوظ است