تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی

تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی (آنالیز دقیق) 1403

تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی

می‌توانیم اینطور بگوییم که هر دو این ماساژها به دلیل به وجود آوردن حس آرامی و کاهش تنش‌ها صورت می‌گیرد ولی تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی در نحوه انجام آن‌ها و تاثیرات کلیدی‌ای است که بر بدن خواهند گذاشت. در ماساژ ریلکسی فشاری آرام و ملایم بر بدن وارد می‌شود و حرکات شبیه نوازش است که سبب از بین رفتن استرس، گردش خون طبیعی و سالم نگه داشتن روان می‌شود.

در ماساژ سوئدی، ماسور حرکت‌هایی با فشار بیشتر نظیر کشیدن، ضربه زدن، چلاندن و فشار آوردن را روی بدن مراجع پیاده می‌کند و باعث می‌شود فرد احساس خوبی داشته باشد و گرفتگی عضلات را کاهش دهد.

جهت دریافت توضیحات تخصصی‌تر درباره تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی با شمار‌ه‌ی زیر تماس حاصل نمایید :
0912-2648674

آموزش ماساژ در کرج

میس یکی از مراکز آموزشی ماساژ حرفه‌ای است که در کنار ارائه دوره‌های انواع ماساژ و تدریس از سطح مبتدی تا بالاترین درجه از تخصص، خدمات مربوط به ماساژ حرفه‌ای را نیز توسط همان اساتید ارائه می‌دهد.

تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی در نحوه انجام و فوائد آن‌ها است که هر یک تاثیرات منحصر به فرد خود را بر جای می‌گذارند.

تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی در نحوه انجام و فوائد آن‌ها است که هر یک تاثیرات منحصر به فرد خود را بر جای می‌گذارند.

دلایل استفاده از ماساژ ریلکسی

  1. جلوگیری از بروز دیابت.
  2. تقویت کردن سیستم عصبی.
  3. بالا بردن قدرت سیستم دفاعی بدن در برابر بیماری‌ها.
  4. منظم نمودن ریتم فعالیت هورمون‌ها.
  5. پیشگیری از ابتلا به نقرس.
  6. رفع تقریبی تنش‌ها و ایجاد تعادل روانی.
  7. بالا بردن سطح کیفیت خواب.
  8. به وجود آوردن احساس خوب.

این موارد تعدادی از مهم‌ترین دلایل استفاده از ماساژ ریلکسی هستند که اغلب افراد آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند ولی قطعا نکات مثبت دیگری نیز وجود دارند که با کسب مشاوره از متخصصین می‌توانید نسبت به آن‌ها آگاهی پیدا کنید.

یکی از بیشترین و مهم‌ترین دلایل استفاده از ماساژ ریلکسی، ایجاد حس خوب و سبکی در کنار کاهش استرس و کمک به خواب منظم و باکیفیت است.

یکی از بیشترین و مهم‌ترین دلایل استفاده از ماساژ ریلکسی، ایجاد حس خوب و سبکی در کنار کاهش استرس و کمک به خواب منظم و باکیفیت است.

ویژگی های ماساژ سوئدی

این نوع ماساژ به کمک روغن و فشارهای دست، ایجاد لغزش روی بدن، ضربه وارد کردن، لرزاندن عضلات و سایر تکنیک‌ها نظیر پتریساژ، افلوراژ و ورز دادن انجام می‌شود ولی ممکن است در عمل همه این تکنیک‌ها استفاده نشوند و فقط تعدادی از آن‌ها با توجه به نیاز بدن شما پیاده شوند.

یکی از ویژگی های ماساژ سوئدی در کنار مواردی مانند تاثیر بر کاهش درد، بهبودسازی اکسیژن رسانی و گردش خون، کمک شگرف در افزایش میزان انعطاف و ترمیم بدن پس از آسیب‌های عضلانی می‌باشد.

ماسورها با رسیدن به شناخت کافی از بدن شما و آگاه شدن نسبت به نیازی که دارید، تکنیک‌ها را طوری پیاده سازی می‌کنند که بیشترین تاثیر دقیق را بعد از دریافت خدمات حس کنید.

افزایش قدرت انعطاف پذیری و همچنین کمک به بهبودی عضلات پس از آسیب‌ها می‌تواند از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ماساژ سوئدی باشد.

افزایش قدرت انعطاف پذیری و همچنین کمک به بهبودی عضلات پس از آسیب‌ها می‌تواند از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ماساژ سوئدی باشد.

تفاوت قیمت ماساژ ریلکسی و سوئدی؟

هزینه‌ها در هر مرکز متفاوت است و همینطور ممکن است تفاوت قیمت ماساژ ریلکسی و سوئدی در برخی از مراکز مشهود باشد ولی در سایر سالن‌ها فرقی نداشته باشد. به طور کل، در بسیاری از مراکز تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی از نظر قیمت حدود 50.000 الی 100.000 تومان است.

در مرکز تخصصی میس، ماساژ ریلکسی شامل دو مدل ماساژ سوئدی و روسی می‌باشد که به ازای هر نیم ساعت دریافت خدمات ماساژ، مبلغ 300.000 تومان در نظر گرفته شده است.

مشاوره تلفنی برای رزرو وقت ماساژ

در صورت تمایل به دریافت خدمات ماساژ، مشاوره درباره تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی ، اطلاع از قیمت‌ها، رزرو نوبت و هر موضوع دیگری می‌توانید از طریق شماره زیر و یا مراجعه حضوری با تیم میس در ارتباط باشید.

آدرس و شماره مرکز ماساژ سوئدی و ریلکسی میس:
کرج، گلشهر، بلوار شمس، ابتدای بلوار پونه شرقی، پلاک 24 (ساختمان میلاد)، طبقه سوم، واحد 4.
026-34244333

آیا مقاله تفاوت ماساژ ریلکسی و سوئدی (آنالیز دقیق) – 1403 مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

درباره میس

آموزشگاه ماساژ میس، مکانی تخصصی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ماساژ حرفه‌ای زیر نظر برترین اساتید این حرفه با سال ها تجربه آموزشی است.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مادی و معنوی برای آموزشگاه ماساژ میس (ماساژ ایران سلامت) محفوظ است