نمونه مدرک کاربر ماساژ

نمونه مدرک کاربر ماساژ (1403) + عکس + توضیحات

نمونه مدرک کاربر ماساژ چگونه است؟

از آن‌جایی که بسیاری از آموزشگاه‌های ماساژ مدارک نامعتبر و غیر رسمی را به هنرجویان می‌دهند و عملا این مدارک از دید هیچ یک از مراکز پذیرفته نمی‌شود، لازم است که نمونه مدرک کاربر ماساژ را دیده باشید تا مدرک دقیق و اصلی را اخذ نموده و در رزومه کاری خود از مدارک فاقد اعتبار و فایده استفاده نکنید.

ما در این مقاله شما را با مدرک اصلی ماساژ که از سمت تمامی مراکز و کلینیک‌ها قابل پذیرش است و می‌تواند مهر تاییدی بر تخصص شما باشد، آشنا می‌کنیم تا با خیالی آسوده از آن استفاده کنید و در هر مرکز تخصصی‌ای بتوانید مشغول کار شوید.

آموزشگاه ماساژ در کرج
پیش از ثبت نام در دوره آموزشگاه مد نظر خود، بهتر است نمونه مدرک کاربر ماساژ اخذ شده توسط هنرجویان پیشین آن آموزشگاه را چک کنید.

پیش از ثبت نام در دوره آموزشگاه مد نظر خود، بهتر است نمونه مدرک کاربر ماساژ اخذ شده توسط هنرجویان پیشین آن آموزشگاه را چک کنید.

تفاوت مدرک رسمی کاربر ماساژ با مدارک جعلی

متاسفانه این روزها شاهد اخذ مدرک جعلی کاربر ماساژ به جای مدرک رسمی آن توسط هنرجویان مختلف هستیم که آموزشگاه‌های مختلفی این اتفاق را برای آن‌ها رقم می‌زنند.

نیاز است حتما پیش از اقدام به انتخاب قطعی آموزشگاه مورد نظر، در ابتدا از حرفه‌ای بودن آن اطمینان کافی را حاصل نموده و مدارک هنرجویان پیشین آن‌ها را چک کنید. این امر نیازمند این است که نسبت به تفاوت مدرک رسمی کاربر ماساژ با مدرک جعلی آن آگاهی کاملی داشته باشید تا بتوانید تشخیص درستی بدهید.

برخی از تفاوت‌های موجود در گرفتن مدرک جعلی و رسمی را در این بخش آورده‌ایم :

  1. نمونه مدرک کاربر ماساژ رسمی دارای مهر مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای می‌باشد در حالی که مدرک جعلی ممکن است فاقد آن باشد.
  2. مدارک رسمی کاربر ماساژ دارای QR کد هستند که پیگیری آن اطلاعات دقیق راجع به اصل بودن این مدرک را تضمین می‌کند ولی مدارک جعلی چنین چیزی را ندارند.
  3. در نمونه مدرک کاربر ماساژ اصل، نام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و همچنین وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بخش بالا وسط صفحه قرار گرفته است.
  4. در بالا سمت چپ مدرک کاربر ماساژ اصل و رسمی یک شماره جهت پیگیری و تاریخ دقیق اخذ مدرک وجود دارد.

نمونه مدرک کاربر ماساژ  (عکس)

عکس مدرک رسمی کاربر ماساژ فنی و حرفه ای.

عکس مدرک رسمی کاربر ماساژ فنی و حرفه ای.

مدرک کاربر ماساژ جعلی

  1. نمونه مدرک کاربر ماساژ اگر جعلی باشد، نمی‌تواند نقش تاثیرگذاری به عنوان یک رزومه خوب جهت مهاجرت ایفا نماید.
  2. مدارک جعلی توسط موسسین و متخصصین مراکز ماساژ تشخیص داده شده و از جذب شما به عنوان ماسور خودداری خواهند کرد.
  3. مدرک کاربر ماساژ نمی‌تواند سند مناسبی برای تاسیس یک مرکز ماساژ باشد زیرا توسط مامورینی که موظف به چک کردن مجوزها هستند، شناسایی شده و مورد پیگیری قرار می‌گیرد و در نتیجه شما از راه‌اندازی کلینیک یا مرکز ماساژ منع خواهید شد.
دانستن تفاوت مدرک رسمی کاربر ماساژ با مدارک جعلی برای همه هنرجویان ضروری است تا بتوانند مدرک اصلی را تشخیص دهند و با آن مشغول کار شوند.

دانستن تفاوت مدرک رسمی کاربر ماساژ با مدارک جعلی برای همه هنرجویان ضروری است تا بتوانند مدرک اصلی را تشخیص دهند و با آن مشغول کار شوند.

شرایط گرفتن مدرک کاربر ماساژ (فنی حرفه ای)

شرایط گرفتن مدرک کاربر ماساژ (فنی حرفه ای) به شرح زیر است:

  1. پیدا کردن یک آموزشگاه یا آکادمی معتبر با اساتید متخصص و مجرب نظیر آموزشگاه ماساژ میس و … .
  2. ثبت نام در آموزشگاه مورد نظر با به همراه داشتن کپی مدارک شناسایی، دو قطعه عکس پرسنلی و فیش واریزی.
  3. طی کردن کلاس‌های آموزشی که به صورت تئوری و عملی هستند.
  4. گذراندن آزمون تئوری ماساژ زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای.
  5. شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای عملی در صورت موفقیت در آزمون تئوری.

در صورتی که قصد مهاجرت دارید و می‌خواهید در کشوری دیگر شروع به کار با مهارت ماساژ نمایید، می‌توانید پس از گذراندن این مراحل و اخذ مدرک، آن را ترجمه کنید و با اخذ مهر دادگستری و تایید دار الترجمه از آن به عنوان یک رزومه عالی استفاده لازم را ببرید.

برای کسب اطلاعات کامل درباره شرایط گرفتن مدرک کاربر ماساژ (فنی حرفه ای) با شماره 0919-0369348 تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات کامل درباره شرایط گرفتن مدرک کاربر ماساژ (فنی حرفه ای) با شماره 0919-0369348 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره ثبت نام در دوره های تخصصی ماساژ

گذراندن یک جلسه مشاوره ثبت نام در دوره های تخصصی ماساژ کمک بسیار بزرگی به شما در جهت کسب آگاهی بیشتر درباره نحوه یادگیری و شروع کار می‌باشد. به دست آوردن اطلاعات هرچه بیشتر پیش از شروع کلاس‌های آموزشی، شما را برای درست طی کردن این مسیر و پیدا کردن بهترین شیوه کار و سایر موضوعات مورد نظر آماده می‌کند.

برای اخذ مشاوره و آشنایی با نمونه مدرک کاربر ماساژ، نحوه کار پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و … می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

026-34244333
0912-2648674

آیا مقاله نمونه مدرک کاربر ماساژ (1403) + عکس + توضیحات موثر واقع شد؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

 

درباره میس

آموزشگاه ماساژ میس، مکانی تخصصی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ماساژ حرفه‌ای زیر نظر برترین اساتید این حرفه با سال ها تجربه آموزشی است.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مادی و معنوی برای آموزشگاه ماساژ میس (ماساژ ایران سلامت) محفوظ است