آموزش ماساژ رفلکسولوژی

آموزش ماساژ رفلکسولوژی (کلاس آموزشی حضوری) 1403

آموزش ماساژ رفلکسولوژی پا

این موضوع را اکثر افراد می‌دانند که ماساژ رفلکسولوژی پا یکی از موثرترین انواع ماساژهای درمانی تسکین دردها و امراض مختلف است. شما با دیدن آموزش ماساژ رفلکسولوژی پا در یک آکادمی درجه یک و کسب مدرک معتبر، قادر خواهید بود تعداد افراد زیادی را از بیماری‌ها رها کنید و درآمد مناسبی را نیز به دست آورید.

برای کسب توضیحات بیشتر درباره آموزش ماساژ رفلکسولوژی با شمار‌ه‌ی زیر تماس حاصل فرمایید :
026-34244333

آموزشگاه ماساژ در کرج
آموزش ماساژ رفلکسولوژی پا تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای در مرکز میس واقع شده در منطقه گلشهر استان البرز.

آموزش ماساژ رفلکسولوژی پا تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای در مرکز میس واقع شده در منطقه گلشهر استان البرز.

کلاس آموزش ماساژ رفلکسولوژی در کرج

دوره‌های مختلفی در سطح کشور برای آموزش انواع ماساژ برگزار می‌شوند که برای انتخاب آن‌ها باید دقت بالایی را به کار بگیرید. برای مثال سطح دانش و تجربه اساتید، نوع آموزش، امکانات ارائه شده، مدرک داده شده، تعداد جلسات و بسیاری از موارد دیگر را باید به طور کامل بررسی نمایید و بهترین کلاس را برگزینید.

آکادمی ماساژ تخصصی میس یکی از مراکز بسیار قوی در زمینه آموزش ماساژ رفلکسولوژی در کرج می‌باشد که با تدریس مستقیم و عملی به صورت قدم به قدم از پایه تا درجه پیشرفته، هنر آموزان علاقه مند را به ماسورهای حرفه‌ای و آماده به کار تبدیل می‌کند و مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای را نیز به آن‌ها می‌دهد تا در هر کجای دنیا که می‌خواهند، بتوانند کار کنند.

اگر شما نیز مشتاق یادگیری مهارت ماساژ هستید، برای اخذ اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره زیر با تیم میس در ارتباط باشید:
0912-2648674

کلاس‌ها و دوره‌های آموزش ماساژ رفلکسولوژی در کرج (آکادمی میس) در فضایی آرام و جذاب، نظارت اساتید، امکان رفع ایرادات، اخذ مدرک، امکان کار، پربار سازی رزومه و بسیاری از مزایای دیگر.

کلاس‌ها و دوره‌های آموزش ماساژ رفلکسولوژی در کرج (آکادمی میس) در فضایی آرام و جذاب، نظارت اساتید، امکان رفع ایرادات، اخذ مدرک، امکان کار، پربار سازی رزومه و بسیاری از مزایای دیگر.

آموزش ماساژ رفلکسولوژی برای ناباروری

انواع مختلفی از ماساژها می‌توانند جهت درمان ناباروری انجام شوند ولی حتما نیاز است که یک فرد متخصص همه شرایط جسمی مراجعه کننده را چک کند و سپس با کسب آگاهی و شناخت نسبت به او، بهترین شیوه ماساژ را به انجام برسانند.

عموما در این موضوع از رفلکسولوژی استفاده می‌شود و در آموزشگاه میس به طور کامل دوره آموزش ماساژ رفلکسولوژی برای ناباروری توسط اساتید متخصص و باتجربه برگزار می‌گردد.

رفلکسولوژی دست و پا بیشترین تاثیر را جهت درمان دارند زیرا نقاط بازتابی موجود کف آن‌ها دقیقا روی تخمدان‌ها، رحم، دستگاه تناسلی و پروستات تغییراتی را ایجاد می‌کنند و سبب بهبود عملکردشان می‌شود.

آموزش ماساژ رفلکسولوژی دست

در کلاس‌ها و دوره‌های آموزش ماساژ رفلکسولوژی دست آکادمی میس، اساتید تمامی نقاط بازتابی کف دست را به شما نشان داده و یاد می‌دهند که چگونه با تحت فشار قرار دادن آن نقاط، روی بخش‌های دیگری از بدن تاثیر بگذارید. برای مثال، نقاط بازتابی گردن و سر در منطقه انگشتان هستند و نقاط بازتابی ستون فقرات در کناره‌های داخلی دست‌ها قرار دارند.

شما حین یادگیری این نقاط و همچنین نحوه وارد کردن فشار و شیوه استفاده از وسایل مورد نیاز، می‌توانید ایراداتی که دارید را زیر نظر استادها بیان کنید و آن‌ها را از بین ببرید تا در آینده قادر به حل نمودن بسیاری از مشکلات مراجعه کنندگان باشید.

چنانچه نیاز به آگاهی بیشتر در این زمینه داشتید، سوالات خود را با تماس با شماره زیر از متخصصین تیم میس بپرسید:
0912-2648674

صفر تا صد آموزش ماساژ رفلکسولوژی دست به طور مستقیم و عملی توسط اساتید مطرح سطح کشور به همراه آزمون و کسب مدرک معتبر جهت کار و مهاجرت.

صفر تا صد آموزش ماساژ رفلکسولوژی دست به طور مستقیم و عملی توسط اساتید مطرح سطح کشور به همراه آزمون و کسب مدرک معتبر جهت کار و مهاجرت.

آموزش ماساژ سر به سبک رفلکسولوژی

شاید از دید عموم افراد، ماساژ سر صرفا برای تسکین دادن دردهای مربوط به سر، میگرن و گردن و نهایتا شانه مفید باشد ولی جالب است که این نوع ماساژ نیز دارای نقاط بازتابی بوده و انجام صحیح آن باعث تقویت سیستم عصبی، کاهش التهابات استخوان‌ها، بهبود سیستم گردش خون و کاهش شدت بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

یکی از دوره‌های آموزشی آکادمی میس به آموزش ماساژ رفلکسولوژی سر اختصاص یافته است تا هنرجویان زیر نظر استادان خبره به طور مستقیم یاد بگیرند چگونه سر را ماساژ دهند که دقیقا مشکل فرد مراجعه کننده را حل نماید.

این دوره‌ها با نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شوند و تمامی امکانات از جمله کتب و جزوات، جلسات مشاوره، محیطی امن و آرامش بخش، بستری برای یادگیری عملی، فراهم بودن شرایط برای رفع اشکال و بسیاری از موارد دیگر در اختیار همه هنرجویان قرار می‌گیرد و  در نهایت تک تک آن‌ها با پشت سر گذاشتن آزمون، مدرک معتبر در سطح جهان را اخذ می‌نمایند.

 

مشاوره ثبت نام در دوره آموزش ماساژ رفلکسولوژی

اگر شما نیز اشتیاق کافی برای حضور یافتن و ثبت نام در دوره آموزش ماساژ رفلکسولوژی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین تیم آموزشگاه میس صحبت کنید تا اطلاعات کافی را کسب نمایید و با توجه به علاقه‌ای که دارید، در مناسب‌ترین شاخه قدم بردارید.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره حضوری، به نشانی زیر مراجعه فرمایید:
استان البرز، کرج، بلوار شمس، ابتدای پونه‌ی شرقی، پلاک 24، ساختمان میلاد، طبقه سوم، واحد شماره 4 (آموزشگاه ماساژ تخصصی میس)

آیا مقاله آموزش ماساژ رفلکسولوژی (کلاس آموزشی حضوری) – 1403 مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

درباره میس

آموزشگاه ماساژ میس، مکانی تخصصی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ماساژ حرفه‌ای زیر نظر برترین اساتید این حرفه با سال ها تجربه آموزشی است.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مادی و معنوی برای آموزشگاه ماساژ میس (ماساژ ایران سلامت) محفوظ است