ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ چیست؟ (معرفی مرکز کرج) + تخفیف

ماساژ سنگ داغ چیست؟

در این نوع ماساژ، از سنگ‌های صاف و صیقلی داغ شده توسط دستگاه گرم کننده استفاده می‌شود که یا بر روی نقاط خاصی گذاشته شده تا گرفتگی‌ها را از بین ببرد، و یا در کف دست ماسور قرار می‌گیرد تا با آن، ماساژ سنگ داغ را به طور عمیق انجام دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان درباره ماساژ همراه با سنگ داغ، با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید :
026-34244333

آموزشگاه ماساژ در کرج

در آکادمی ماساژ تخصصی میس افزون بر آموزش مباحث مربوط به این مهارت، خدمات ویژه‌ای نیز به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود. نکته مهم اینجاست که انجام این امور به دست اساتید بزرگ و باتجربه‌ای انجام می‌شود که سال‌ها مشغول همین کار بوده‌اند و در مقام استادی هستند.

ماساژ سنگ داغ به دلیل ایجاد گرما به همراه فشارهای ماسور، روند بهبود اسپاسم‌ها را سریع‌تر می‌کند.

ماساژ سنگ داغ به دلیل ایجاد گرما به همراه فشارهای ماسور، روند بهبود اسپاسم‌ها را سریع‌تر می‌کند.

ماساژ سنگ داغ برای چی خوبه؟

  1. شل شدن عضله‌ها.
  2. کاهش دردها و گرفتگی‌های مربوط به انقباضات بدن.
  3. فراهم کردن شرایط برای شروع ماساژ عمیق.
  4. کم کردن میزان التهاب‌های بدن.
  5. کمک به منعطف‌تر شدن بدن.
  6. تنظیم سیستم گردش خون.
  7. بهبود فشارهای روانی نظیر اضطراب‌ها و تنش‌های ذهنی.
  8. زدودن سموم از بدن.
  9. نظم بخشیدن به خواب.

این سوال که ماساژ سنگ داغ برای چی خوبه ؟ دفعات زیادی از ما پرسیده شده است و جا دارد در پاسخ بگوییم که این نوع ماساژ به دلیل ترکیب فشارهای دست ماسور با گرمای موجود در سنگ، روند تاثیرگذاری ماساژ را تسریع می‌بخشد ولی باز هم با توجه به نیاز بدن شما، ماسورها طوری آن را انجام می‌دهند که بهترین نتیجه را از خواص آن بگیرید.

فواید ماساژ با سنگ داغ مربوط به سلامت جسم و روان افراد می‌شود و تا حدود زیادی تاثیرات فراوانی را در بهبود وضعیت فرد گیرنده ماساژ می‌گذارد.

فواید ماساژ با سنگ داغ مربوط به سلامت جسم و روان افراد می‌شود و تا حدود زیادی تاثیرات فراوانی را در بهبود وضعیت فرد گیرنده ماساژ می‌گذارد.

ماساژ سنگ داغ در کرج (بهترین مرکز)

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که باعث زبان‌زد شدن مراکز معتبر ماساژ می‌شود، میزان تخصص ماسورهای آن مجموعه و سطح تجربه‌ای است که آن‌ها کسب کرده‌اند. از آن‌جایی که ماسورهای مرکز میس در دسته اساتید مجرب و درجه یک قرار دارند، آن را می‌توان جزو بهترین مراکز ماساژ سنگ داغ در کرج بدانیم.

موقعیت مرکز ماساژ میس در کرج:
بلوار شمس، ابتدای بلوار پونه‌ی شرقی، پلاک 24، ساختمان میلاد، طبقه سوم، واحد چهار.

ماساژ سنگ داغ درمانی فقط برای بانوان ارائه میشود؟

بله در مرکز میس، تمامی خدمات از جمله آموزش این مهارت و انجام ماساژ سنگ داغ درمانی صرفا برای بانوان قابلیت ارائه دارد و فقط در خود آن مرکز (نه در منزل) به انجام می‌رسد.

در مرکز میس، همه خدمات و امکانات تنها برای خانم‌ها ارائه داده می‌شود.

در مرکز میس، همه خدمات و امکانات تنها برای خانم‌ها ارائه داده می‌شود.

ماساژ سنگ داغ تخفیف دارد؟

قطعا تخفیفاتی برای مراجعه کنندگان محترم و عزیز سالن میس در نظر گرفته می‌شود. به این صورت که در مناسبت‌های خاص نظیر روز دختر، روز مادر، اعیاد مختلف، شب یلدا و حتی بعضی اوقات برای اولین جلسات حضور یک مراجعه کننده یا تقدیر از وفاداری مراجعین قدیمی تخفیف‌های ویژه‌ای اعمال خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات دقیق راجع به تخفیف‌های ارائه شده توسط تیم میس، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

0912-2648674

سوالات متداول ماساژ سنگ داغ

کجا آموزش ماساژ سنگ داغ را ببینیم؟

گروه میس از استادهایی تشکیل شده است که مشغول آموزش ماساژ سنگ داغ از مرحله مقدماتی تا پیشرفته هستند و ماسورهای حرفه‌ای زیادی را به درجه تخصص رسانده‌اند. شما نیز در صورت اشتیاق می‌توانید در دوره‌های آکادمی میس حضور یابید تا0 تا 100 مباحث را آموخته و در پایان، مدارک معتبری را بگیرید.

هزینه ماساژ سنگ داغ چقدر است؟

هر مرکزی سیاست‌های خاص خود را برای تعیین مقدار دستمزد ماسورها اعمال می‌کند ولی در مرکز میس، هزینه ماساژ با سنگ داغ برای هر یک ساعت، مبلغ 800.000 تومان است.

آیا مقاله ماساژ سنگ داغ چیست؟ (معرفی مرکز کرج) + تخفیف مفید بود؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

درباره میس

آموزشگاه ماساژ میس، مکانی تخصصی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ماساژ حرفه‌ای زیر نظر برترین اساتید این حرفه با سال ها تجربه آموزشی است.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مادی و معنوی برای آموزشگاه ماساژ میس (ماساژ ایران سلامت) محفوظ است