تفاوت ماساژ تایلندی و روسی

تفاوت ماساژ تایلندی و روسی (کدام بهتر است؟) 1403

تفاوت ماساژ تایلندی و روسی

هر دو این موارد در دسته ماساژ‌های درمانی قرار می‌گیرند و هر یک دارای یک سری خاصیت‌های منحصر به فرد هستند ولی شیوه به انجام رسیدن آن‌ها و حتی مکان مناسب برای انجام آن دو بسیار متفاوت است. در این مقاله قصد داریم بیشتر به تفاوت ماساژ تایلندی و روسی بپردازیم و آن‌ها را از جوانب مختلفی با یکدیگر مقایسه نماییم.

اخذ توضیحات بیشتر درباره تفاوت ماساژ تایلندی و روسی از طریق تماس با شماره‌ زیر:
0912-2648674

آموزش ماساژ در کرج

مرکز تخصصی ماساژ میس شاید با نام آکادمی شناخته شود ولی تنها رسالت آن، تدریس اصول و مبانی ماساژ نیست بلکه ارائه خدمات این حوزه را نیز به بهترین شکل توسط همان اساتید به انجام می‌رساند.

تفاوت ماساژ تایلندی و روسی : در ماساژ تایلندی از حرکات یوگا استفاده می‌شود ولی در ماساژ روسی از فشار، ورز دادن، ضربه زدن به همراه روغن بهره برده می‌شود.

تفاوت ماساژ تایلندی و روسی : در ماساژ تایلندی از حرکات یوگا استفاده می‌شود ولی در ماساژ روسی از فشار، ورز دادن، ضربه زدن به همراه روغن بهره برده می‌شود.

کاربردهای اصلی ماساژ تایلندی

یکی از چند تفاوت ماساژ تایلندی و روسی در این است که در روسی، ماسور با ورز دادن و فشار آوردن به نقاط خاصی از بدن مراجعه کننده، سبب بروز یک سری اتفاقات می‌شود ولی در ماساژ تایلندی، اکثرا بدن مراجع حرکات کششی یوگا را به کمک ماسور انجام می‌دهد. همین موضوع سبب می‌شود کاربردهای اصلی ماساژ تایلندی نیز با ماساژ روسی متفاوت باشد.

برخی از تاثیرات این ماساژ که جزو چند تفاوت ماساژ تایلندی و روسی می‌باشند عبارت اند از:

  1. کاهش دردهای عضلانی.
  2. از بین بردن حدودی دردهای مربوط به سر.
  3. منعطف کردن بدن.
  4. بازسازی انرژی.
  5. کم کردن از شدت اضطراب‌ها.
  6. تسکین نمودن دردهای مفصلی و کمر.
کاربردهای ماساژ تایلندی در سلامت روان و جسم به خصوص بر عضلات، اسکلت و ماهیچه‌ها است.

کاربردهای ماساژ تایلندی در سلامت روان و جسم به خصوص بر عضلات، اسکلت و ماهیچه‌ها است.

ویژگی های درمانی ماساژ روسی

یکی از مهم‌ترین ویژگی های درمانی ماساژ روسی که با خیلی از دیگر انواع ماساژ متفاوت می‌باشد، این است که ماسورها حین انجام آن سعی می‌کنند بافت‌های عمیق بدن را تحت تاثیر قرار دهند و صحت و سلامت و متعادل سازی بدن را مورد هدف قرار می‌دهد.

تعدادی از تاثیرات مثبت ماساژ روسی را در لیست زیر جمع نموده‌ایم:

  1. کم کردن سطح تنش‌ها.
  2. کمک به آرام بودن و دور شدن از فشارهای عصبی.
  3. کاهش دردهای ناشی از ملتهب شدن ارگان‌ها.
  4. سد کردن راه برای بروز مشکلات قلب.
  5. جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات اسکلتی.
  6. تکمیل روند درمان بیماری‌های گوارشی.

چرا ماساژ تایلندی سنتی قیمت بالاتری از ماساژ روسی دارد؟

از آن‌جایی که روند به انجام رساندن کامل ماساژ سنتی تایلندی از نظر زمانی بسیار طولانی‌تر از ماساژ روسی و حتی سایر انواع است، بنابراین تفاوت ماساژ تایلندی و روسی را از نظر قیمت نیز می‌توانیم به طور واضحی ببینیم.

البته تنها دلیل بالاتر بودن قیمت، این نیست و عواملی نظیر تکنیکی بودن این نوع ماساژ، نیاز به انجام حرکات خاص، صرف انرژی زیاد توسط ماسور و بسیاری از موارد دیگر نیز در افزایش قیمت تاثیرات شگرفی می‌گذارند.

طولانی بودن زمان انجام ماساژ تایلندی، نیازمند بودن به حرکت‌های تخصصی ماسور، صرف شدن انرژی زیاد و موراد دیگر، تفاوت ماساژ تایلندی و روسی از نظر قیمت را ایجاد کرده‌اند.

طولانی بودن زمان انجام ماساژ تایلندی، نیازمند بودن به حرکت‌های تخصصی ماسور، صرف شدن انرژی زیاد و موراد دیگر، تفاوت ماساژ تایلندی و روسی از نظر قیمت را ایجاد کرده‌اند.

مشاوره انتخاب بهترین نوع ماساژ + رزرو وقت

افرادی که برای اولین بار اقدام به دریافت خدمات ماساژ نموده‌اند، باید حتما پیش از انتخاب رندوم یکی از انواع ماساژ، از متخصصین حاضر در مرکز ماساژ مورد نظر مشاوره بگیرند تا آن‌ها با کسب اطلاعات دقیق درباره وضعیت جسمانی و ذهنی هر مراجع و با شناخت نیازی که باید با ماساژ برطرف شود، مناسب‌ترین نوع را برگزینند.

در این جلسه مشاوره که توسط تیم میس به طور رایگان در اختیار همه مراجعه کنندکان قرار می‌گیرد، موضوعاتی نظیر تفاوت ماساژ تایلندی و روسی و حتی نقاط متفاوت در سایر ماساژها به همراه توضیح راجع به مزایا و معایب هر یک، قیمت‌ها، نکات قابل توجه برای رعایت کردن پس از دریافت خدمات و خیلی موارد دیگر مورد بحث قرار می‌گیرند و با آگاهی بیشتری آماده دریافت ماساژ خواهید شد.

اگر مایل به دریافت مشاوره حضوری هستید، به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
گلشهر کرج، بلوار شمس، ابتدای بلوار پونه شرقی، ساختمان میلاد (پلاک 24)، طبقه سوم، واحد 4.

آیا مقاله تفاوت ماساژ تایلندی و روسی (کدام بهتر است؟) – 1403 مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

درباره میس

آموزشگاه ماساژ میس، مکانی تخصصی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ماساژ حرفه‌ای زیر نظر برترین اساتید این حرفه با سال ها تجربه آموزشی است.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مادی و معنوی برای آموزشگاه ماساژ میس (ماساژ ایران سلامت) محفوظ است