ماساژ در منزل

ماساژ در منزل (تهران و کرج) – بانوان و آقایان

ماساژ در منزل بانوان و آقایان

معمولا افراد برای دریافت خدمات حوزه ماساژ، به مراکز مربوط به این زمینه مراجعه می‌کنند ولی گاهی ممکن است برخی از افراد به دلیل مشکلاتی نظیر سکته مغزی، ناتوانی در حرکت و سایر موارد، شرلیط رفتن به مرکز را نداشته باشند. در این صورت، امکان دریافت خدمات ماساژ در منزل وجود دارد.

 توضیحات کامل‌تر درباره چگونگی ارائه خدمات مربوط به ماساژ در منزل از طریق تماس با :
0912-2648674

آموزش ماساژ در کرج
خدمات ماساژ در منزل بای افرادی که ناتوانی حرکتی دارند و نمی‌توانند در مرکز حضور یابند، ارائه می‌شود.

خدمات ماساژ در منزل بای افرادی که ناتوانی حرکتی دارند و نمی‌توانند در مرکز حضور یابند، ارائه می‌شود.

قیمت ماساژ در منزل سال 1403 (تهران و کرج)

در صورتی که مشکل فرد صرفا گرفتگی عضلات و مسائل ساده‌ی این چنینی باشد، هزینه ماساژ داخل خانه برای این موارد حدود 700.000 تومان ممکن است باشد ولی برای افرادی که درگیر بیماری‌های سختی هستند که حرکت برای آن‌ها غیر ممکن است، مثل ام اس، سکته مغزی و …، ممکن است هزینه ماساژ آن‌ها نزدیک به 2.000.000 تومان برسد.

هزینه مدل‌ها و تکنیک‌های مختلف ماساژ بر اساس معیارهایی مشخص می‌گردد نظیر: مدت زمان ماساژ، میزان تخصص ماسور، کیفیت لوازم مورد استفاده حین ماساژ و نوع ماساژی که انجام می‌شود.

قابل ذکر است که قیمت انواع ماساژ در منزل به دلیل رفت و آمد ماسورها و همچنین نیاز به حمل و نقل وسایل، به مقدار 300.000 تومان بیشتر از هزینه دریافت همان ماساژ در مرکز است.

همه انواع ماساژ از ماساژ پا و کمر گرفته تا تایلندی، سوئدی، رفلکسولوژی و ... در منزل نیز توسط متخصصین تیم میس ارائه خواهند شد.

خدمات ماساژ در منزل کرج و تهران

هرگونه نیازی که مخاطب از ماسورهای حرفه‌ای تیم میس داشته باشد، به طور کامل و تخصصی در منزل نیز رسیدگی خواهد شد. برای مثال، انواع ماساژهای رفلکسولوژی، پا، کمر، کتف و گردن، هات استون، شمع و سایر انواع ماساژ داخل منزل به دست متخصصین انجام می‌شود.

ارائه خدمات ماساژ در منزل کرج به این صورت است که ماسورهای متخصص و باتجربه تیم میس با چک کردن شرایط شما، نیاز بدن‌تان، بیماری‌های زمینه‌ای که دارید و همچنین با آگاهی نسبت به تاثیرات هر نوع ماساژ، مناسب‌ترین مورد را برای شما انتخاب کرده و پیاده‌سازی خواهد نمود.

قیمت ماساژ داخل منزل برای افرادی که مشکلات حادی نظیر ام اس، سکته و ... دارند، تا حدود 2.000.000 تومان و برای افرادی که صرفا درگیر گرفتگی‌های سهل هستند، تا 700.000 تومان خواهد بود.

قیمت ماساژ داخل منزل برای افرادی که مشکلات حادی نظیر ام اس، سکته و … دارند، تا حدود 2.000.000 تومان و برای افرادی که صرفا درگیر گرفتگی‌های سهل هستند، تا 700.000 تومان خواهد بود.

ماساژ درمانی در منزل انجام میشود؟

بله مرکز میس خدمات ماساژ درمانی در منزل کرج را نیز ارائه می‌دهد ولی در صورتی که فرد واقعا ناتوانی حرکتی داشته باشد و شرایط برای حضور یافتن در مرکز برای او مهیا نباشد.

در این صورت، ماسور متخصص با حضور یافتن در منزل شخص، خدمات حرفه‌ای و اصولی را برای فرد ارائه می‌دهد.

تبلیغات ماساژ در منزل چقدر قابل اعتماد است؟

برخی از افراد بدون هیچ گونه تخصص، مدرک معتبر و تجربه کاری به طور ناشیانه دست به تبلیغات ماساژ در منزل می‌زنند و از آن‌جایی که امروزه در شبکه‌های اجتماعی با سیلی از تبلیغات مواجه می‌شویم و گاها برخی از آن‌ها را باور می‌کنیم، ممکن است گول چنین افرادی را نیز بخوریم.

نکته این جاست که حتی در صورتی که در توان شما نیست به یک مرکز معتبر مراجعه کنید، حتما از همان مراکز درخواست خدمات ماساژ داخل منزل بدهید تا همان نیروهای متخصص و کارکشته دارای مدرک و اعتبار، به طور اصولی کار را انجام دهند.

در غیر این صورت و در موقعیتی که به تبلیغات نامعتبر اعتماد کنید، ممکن است افراد نابلد با یک حرکت اشتباه مشکلات شما را بیشتر و جدی‌تر کنند.

تبلیغات ماساژ داخل خانه بسیار زیاد شده‌اند و اکثر آن‌هایی که هیچ نام و نشانی ندارند، نامعتبر هستند. بهتر است از مراکز معتبر و دارای اسم و رسم درخواست خدمات در منزل کنید.

تبلیغات ماساژ داخل خانه بسیار زیاد شده‌اند و اکثر آن‌هایی که هیچ نام و نشانی ندارند، نامعتبر هستند. بهتر است از مراکز معتبر و دارای اسم و رسم درخواست خدمات در منزل کنید.

سوالات متداول درباره خدمات مربوط به ماساژ در خانه

ماساژ در منزل توسط خانم انجام میشود یا آقا؟

  1. ماسور آقا برای آقایان.
  2. ماسور خانم برای بانوان.

قیمت ماساژ در منزل شرق تهران با غرب تهران تفاوتی دارد؟

هزینه ماساژ بسته به نوع مرکز، نوع ماساژ، کیفیت کار، تخصص ماسور، تجهیزات استفاده شده و موارد دیگر متفاوت است ولی بعضی از مراکز به دلیل ارزش‌های افزوده و یا لاکچری بودن و این مدل موارد، هزینه‌ها را بیشتر می‌کنند.

خدمات مربوط به ماساژ در خانه توسط تیم میس برای بانوان ارائه می‌شود و خدماتی برای آقایان در حال حاضر در نظر گرفته نشده است.

خدمات مربوط به ماساژ در خانه توسط تیم میس برای بانوان ارائه می‌شود و خدماتی برای آقایان در حال حاضر در نظر گرفته نشده است.

آیا مرکز میس خدمات ماساژ در منزل اصفهان ، شیراز، رشت، استانبول و  تبریز را نیز ارائه می‌دهد؟

خیر مرکز میس در کرج واقع شده است و خدمات در منزل را نیز صرفا برای استان البرز و تهران ارائه می‌دهد.

مشاوره خدمات ماساژ در منزل تهران و کرج

مرکز ماساژ تخصصی میس چه در خود مرکز و چه در منزل فرد، یک جلسه مشاوره رایگان ارائه می‌دهد تا با بدن شخص و نیازی که بدن او به ماساژ دارد، آشنا گردد و بتواند بدون ریسک بهترین و مناسب‌ترین نوع ماساژ را در نظر بگیرد.

اگر تمایلی به دریافت اطلاعات بیشتر درباره ماساژ در خانه دارید، می‌توانید به صورت حضوری یا تلفنی با متخصصن تیم میس در ارتباط باشید:
آدرس: گلشهر، بلوار شمس، ابتدای پونه شرقی، پلاک 24، ساختمان میلاد، طبقه سوم، واحد 4.
شماره تماس: 34244333-026

آکادمی ماساژ میس در تکاپو است تا علاوه بر ارائه خدمات آموزشی به هنرجویان هت یادگیری اصولی مبانی ماساژ، خدمات این حوزه را نیز در مرکز و یا در منزل فرد به بهترین نحو در اختیار قرار دهد.

آیا مقاله ماساژ در منزل (تهران و کرج) بانوان و آقایان مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

درباره میس

آموزشگاه ماساژ میس، مکانی تخصصی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ماساژ حرفه‌ای زیر نظر برترین اساتید این حرفه با سال ها تجربه آموزشی است.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مادی و معنوی برای آموزشگاه ماساژ میس (ماساژ ایران سلامت) محفوظ است