قیمت ماساژ سنگ داغ

قیمت ماساژ سنگ داغ 1403 + دستگاه و لوازم

قیمت ماساژ سنگ داغ

هزینه انواع ماساژ در مراکز مختلف بر اساس یک سری مؤلفه‌های خاص نظیر میزان تخصص ماسورها،  و همسو با سیاست‌های آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. قیمت ماساژ سنگ داغ در خیلی از مراکز معتبر تهران و سایر استان‌ها، از مبلغ 300.000 تا 900.000 تومان برای هر یک ساعت است.

در مرکز تخصصی میس، قیمت ماساز سنگ داغ به ازای هر 60 دقیقه ارائه خدمات، مبلغ 800.000 تومان در نظر گرفته شده است.

جهت دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت ماساژ سنگ داغ با شمار‌ه‌های زیر تماس حاصل نمایید :
026-34244333
0912-2648674

آموزش ماساژ در کرج

در آموزشگاه تخصصی ماساژ میس فقط تدریس اصولی مباحث ماساژ صورت نمی‌گیرد بلکه همان اساتید خبره و زبده مشغول ارائه خدمات مربوط به این حیطه نیز هستند.

قیمت ماساژ سنگ داغ در هر مرکز با توجه به ارزش‌ها و خدمات ارائه شده مشخص می‌گردد. در مرکز میس برای یک ساعت ارائه خدمات ماساژ سنگ داغ، مبلغ 800.000 تومان است.

قیمت ماساژ سنگ داغ در هر مرکز با توجه به ارزش‌ها و خدمات ارائه شده مشخص می‌گردد. در مرکز میس برای یک ساعت ارائه خدمات ماساژ سنگ داغ، مبلغ 800.000 تومان است.

قیمت ماساژ با سنگ داغ چگونه مشخص میشود؟

عوامل و فاکتورهای متعددی باید کنار یکدیگر گذاشته شوند تا در نهایت، رقم معقولی برای قیمت ماساژ با سنگ داغ توسط مدیران آن مجموعه تعیین گردد. برخی از این عوامل عبارت اند از:

  1. کیفیت سنگ‌ها و سایر وسایل استفاده شده حین ماساژ.
  2. درجه تخصص و آگاهی ماسور در انجام ماساژ حرفه‌ای.
  3. مدت زمانی که مراجعه کننده خدمات ماساژ را دریافت می‌کند.
  4. خدمات و امکانات ویژه هر مرکز نظیر سونا و جکوزی، حمام، پذیرایی و دیگر موارد.
  5. جلسات مشاوره پیش از شروع دریافت خدمات.
یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در تعیین قیمت ماساژ سنگ داغ ، مدت زمان دریافت خدمات و همچنین کیفیت کار و میزان توانمندی ماسور است.

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در تعیین قیمت ماساژ سنگ داغ ، مدت زمان دریافت خدمات و همچنین کیفیت کار و میزان توانمندی ماسور است.

بهترین مرکز خدمات ماساژ سنگ داغ در کرج

در میان همه سالن‌هایی که خدمات ماساژ سنگ داغ را در دسترس مراجعه کنندگان قرار می‌دهند، آن مراکزی نسبت به سایر برتری دارند که تحت نظارت افراد متخصص اداره شوند، ماسورهای درجه یک در آن‌ها مشغول کار باشند، تمامی خدمات را در بالاترین کیفیت در نظر بگیرند، رفتار شایسته‌ای با مخاطبان خود داشته باشند و قیمت ماساژ سنگ داغ یا هر نوع دیگری از ماساژ را معقول قرار دهند.

مرکز تخصصی ماساژ میس واقع شده در منطقه گلشهر کرج است که با توجه به نظر مراجعین و همچنین تاثیراتی که در بهبودی آن‌ها داشته است، می‌تواند در لیست بهترین مراکز جای داشته باشد.

اگر مایل به مراجعه حضوری و دریافت اطلاعات بیشتر از پرسنل مرکز میس هستید، نشانی زیر را به یاد داشته باشید:

منطقه گلشهر کرج، بلوار شمس، ابتدای بلوار پونه شرقی، پلاک 24، ساختمان میلاد، طبقه سوم، واحد 4،
مرکز ماساژ سنگ داغ میس.

قیمت سنگ داغ برای ماساژ

برای انجام ماساژ سنگ داغ بهتر است حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید تا ماسورهای متخصص با آگاهی کامل و بدون ریسک این کار را برای شما انجام دهند.

حال اگر خود شما تا حدودی این مهارت را کسب کرده‌اید و می‌خواهید شروع به انجام آن کنید، باید بگوییم که قیمت سنگ داغ برای ماساژ بازه‌های متفاوتی دارد. برای مثال، قیمت سنگ ماساژ ریلکسی به طور ست مبلغ 10.800.000 تومان می‌باشد و سنگ ماساژ 22 عددی به مبلغ 3.200.000 تومان در بازار عرضه می‌گردد.

قیمت دستگاه ماساژ سنگ داغ

برای این که بتوانید یک ماساژ سنگ داغ خوب را تجربه کنید و همچنین این تجربه را برای دیگران نیز به وجود آورید، نیاز است که دستگاه‌ها و تجهیزات باکیفیتی را مورد استفاده قرار دهید. انواع قیمت دستگاه ماساژ سنگ داغ را در این بخش گرد هم آورده‌ایم.

  1. گرم کننده (هیتر) برقی سنگ‌های داغ: شروع قیمت از 3.900.000 تومان.
  2. دستگاه ماساژور بادکشی و سنگ داغ اوریجینال: مبلغ 730.000 تومان.
  3. ماساژور جید رولر آج دار + سنگ گواشا ریلکس: مبلغ 666.000 تومان.

به این نکه توجه داشته باشید که این قیمت‌ها نمونه‌ای از قیمت‌های تعیین شده توسط چند فروشگاه است و این احتمال وجود دارد که در فروشگاه‌های دیگر، هزینه‌ها رقم متفاوتی داشته باشند.

افزون بر این، زمانی که در یک مرکز قیمت ماساژ سنگ داغ را می‌پرسیم، باید بدانیم که کیفیت تک تک این لوازم و تجهیزات در آن دخیل هستند و هرچه قیمت بالاتری باشد، احتمالا کیفیت وسایل تضمین‌شده است.

قیمت لوازم ماساژ سنگ داغ چگونه است؟

علاوه بر دستگاه‌ها و سنگ‌های مخصوص انجام اصولی ماساژ سنگ داغ، یک سری لوارم و وسایل دیگری نیز استفاده می‌شوند که داشتن آن‌ها سبب بهتر و راحت‌تر پیش رفتن مسیر ماساژ سنگ داغ خواهد شد.

در این بخش قیمت لوازم ماساژ سنگ داغ را به طور حدودی قرار داده‌ایم:

  1. تخت مخصوص ماساژ برای راحت بودن حالت بدن: انواع گوناگون از مبلغ 2.800.000 تا 4.800.000 تومان.
  2. روغن‌های ماساژ جهت ساده‌سازی حرکت دست ماسور و همچنین بهره بردن از خواص آن‌ها: از 50.000 تا 200.000 تومان.
  3. دماسنج جهت سنجیدن حرارت سنگ‌ها: از 60.000 تا 160.000 تومان.
  4. حوله جهت پوشانده شدن بدن و جلوگیری از سرد شدن: از 80.000 تا 300.000 تومان.

این اعداد و ارقام نیز مانند قیمت ماساژ سنگ داغ که در هر مرکزی متفاوت است، در فروشگاه‌های مختلف یکسان نیست و ممکن است قیمت پایین‌تر یا بالاتری پیدا کنید.

هزینه لوازم و دستگاه‌ها مانند قیمت ماساژ سنگ داغ که متغیر است، ممکن است در هر جایی یک رقم باشد و نمی‌توان به طور دقیق بگوییم که قیمت یک دستگاه قطعا رقم خاصی است.

هزینه لوازم و دستگاه‌ها مانند قیمت ماساژ سنگ داغ که متغیر است، ممکن است در هر جایی یک رقم باشد و نمی‌توان به طور دقیق بگوییم که قیمت یک دستگاه قطعا رقم خاصی است.

مشاوره تلفنی ثبت نام دوره ماساژ فنی حرفه ای کرج

برای این که پر قدرت وارد حوزه ماساژ شوید، نیاز است که حتما حداقل یکی از دوره‌های تخصصی را پشت سر بگذارید تا به درجه‌ی قابل اعتمادی از تخصص برسید.

در این مسیر، اگر سوالی درباره روند ثبت نام، شرایط حضور، چگونگی برگزاری کلاس‌ها، نحوه موفقیت در آزمون و هر موضوع دیگری دارید، می‌توانید آن را با مشاورین تیم میس در میان بگذارید و پاسخ خود را دریافت کنید.

نشانی و شماره تماس با تیم آکادمی میس جهت اخذ مشاوره:
استان البرز، کرج، گلشهر، بلوار شمس، ابتدای بلوار پونه شرقی، ساختمان میلاد، پلاک 24، طبقه سوم، واحد 4.
0912-2648674

آیا مقاله قیمت ماساژ سنگ داغ 1403 + دستگاه و لوازم مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

درباره میس

آموزشگاه ماساژ میس، مکانی تخصصی برای یادگیری و تمرین مهارت‌های ماساژ حرفه‌ای زیر نظر برترین اساتید این حرفه با سال ها تجربه آموزشی است.

اطلاعات تماس

تمامی حقوق مادی و معنوی برای آموزشگاه ماساژ میس (ماساژ ایران سلامت) محفوظ است